اکانت قانونی بازی Wo Long: Fallen Dynasty

ps4-ps5

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب ریجن:
ریجن را انتخاب کنید.
انتخاب پلتفرم:
پلتفرم را انتخاب کنید.
انتخاب ظرفیت:
ظرفیت را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
399,000
499,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استودیو Team Ninja نیازی به هیچ معرفی ندارد. این استودیو روی بهترین بازی‌های اکشن تاریخ از جمله نینجا گایدن کار کرده است و در طی چند سال اخیر هم سری بازی Nioh را منتشر کرده است. این استودیو ژاپنی نشان داده که می‌تواند با تلفیق ژانر سولز با المان‌های سریع و اکشن، تجربه‌ای نو و جذاب بیافریند. تازه‌ترین بازی آن‌ها به نام Wo Long: Fallen Dynasty در شرف انتشار است و به همین دلیل پای صحبت‌های تولیدکننده‌های بازی نشسته‌ایم و در مورد موضوعات مختلفی از جمله داستان، گیم پلی و دمو منتشرشده اخیر به گپ و گفتگو پرداختیم.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty بر اساس مبارزات چینی و با تلفیق المان‌های جادویی ساخته شده است و تیم نینجا امیدوار است که این بازی بتواند به Sekiro دیگری تبدیل شود. این تنها بازی استودیو تیم نینجا نیست و آن‌ها یک بازی انحصاری ژاپنی در مورد پایان سامورایی‌ها برای پلی استیشن 5 می‌سازند. فومیهیکو یاسودا و ماساکی یاماگیوا در مورد بخش‌های مختلف بازی با رسانه Wccftech صحبت کرده‌اند که بخشی از آن را به زبان فارسی منتقل می‌کنیم.

مصاحبه با سازندگان Wo Long: Fallen Dynasty

مصاحبه اخیر توسط Wccftech انجام گرفته و همچنین یک مترجم ژاپنی به انگلیسی استفاده شده و در نهایت متن برای خوانایی بیشتر ویرایش شده است. نسخه فارسی این مصاحبه را می‌توانید در ادامه بخوانید:

بازی Wo Long قابلیت خلق شخصیت را برخلاف بازی Nioh ارائه می‌کند، چطور این تصمیم را گرفتید؟

خلق شخصیت موردعلاقه و اینکه اجازه دهید آن‌ها بخشی از نبردهای تاریخی باشند و در کنار اربابان جنگی و فرماندهان تاریخی بجنگند، یکی از بزرگ‌ترین دلایل جذابیت Nioh 2 بود و می‌خواستیم این قابلیت را در Wo Long را هم نگه‌داریم. داشتن یک شخصیت اصلی ثابت می‌تواند تبلیغ بهتری برای بازی باشد، اما شخصیت‌های اصلی بازی‌های Nioh و نینجا گایدن آن‌چنان در بازی صحبت نمی‌کنند و تأثیری روی داستان نمی‌گذارند. در نتیجه داشتن شخصیت‌های ثابت هم تغییر آن‌چنانی ایجاد نمی‌کند.

داستان برای تجربه کلی بازی چه اندازه اهمیت دارد؟

داستان برای تجربه کلی اهمیت بسیار زیادی دارد و اجازه می‌دهد تا بازی‌کنان در جهانی که خلق کرده‌ایم غرق شوند. یافتن فرماندهان نظامی و امکان جنگیدن کنار آن‌ها یا حتی علیه آن‌ها می‌تواند بسیار مهم باشد. تمرکز اصلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty روی جنبه اکشن است، اما سطحی از غوطه‌وری و غرق شدن در داستان می‌تواند باعث شود تا بازی‌کننده با المان‌های اکشن ارتباط بیشتری پیدا کند.


مکانیسم‌های جدید بازی چطور ساخته شدند؟

مکانیسم‌های منحرف‌کننده ضربه دشمن اهمیت زیادی در بازی دارند و یکی از المان‌های کلیدی است که تجربه کلی را می‌آفریند و آزادی عمل کامل برای انتخاب نحوه جمله و دفاع را می‌دهد. قابلیت Spirit Gauge هم دیگر مکانیسم کلیدی است که جریان مبارزه را کنترل می‌کنند و به بازی‌کنان اجازه می‌دهد تا زمان ورود به حالت تهاجمی و دفاعی را تعیین کنند. تمام این مکانیسم‌ها با این هدف خلق شده‌اند تا نه‌تنها آزادی عمل کافی در هنگام جنگیدن ارائه شود، بلکه حس و حال هنرهای رزمی چینی به‌خوبی منتقل شود. خوشحالیم که بازی‌کنان این نکته را کشف کرده‌اند و این نشان می‌دهد که کارمان را دست انجام دادیم.

سیستم غارت Wo Long: Fallen Dynasty تفاوت زیادی نسبت به Nioh دارد، چرا آن را تغییر دادید؟

اتفاقاتی زیادی در مورد سری Nioh رخ داد. تمرکز اولین بازی روی اکشن سامورایی بود و مهارت‌های مختلفی وجود داشت که بازی‌کننده می‌توانست از آن‌ها استفاده کند. افزودن مهارت‌های Yokai در بازی دوم تعداد آن‌ها را افزایش داد. در مورد Wo Long ما می‌خواستیم تمرکز روی جنبه اکشن باشد و در نتیجه بازی را اندکی یکنواخت کردیم تا شروع و ادامه آن ساده باشد. این بازی همچنین یک IP جدید است و طبیعی بود که همه‌چیز را از ابتدا بسازیم. ما می‌خواهیم این بازی هویت خود را داشته باشد و قابلیت‌هایی مستقل از سری Nioh دریافت کند.

دمو بازی برای PS5 و Xbox Series منتشر شد، چه تغییراتی ایجاد خواهید کرد؟

قبل از انتشار دمو، ما روی مکانیسم‌های اصلی بازی همانند سیستم اخلاقی و دفاعی تمرکز کردیم و فکر کردیم که به مرحله مناسبی رسیده‌ایم. استفاده از داروهای افزایش جان اندکی سخت بود و بازخوردهایی در این مورد دریافت کردیم. تمرکز روی ارائه محتوای اصلی بود و آن را متعادل نساختیم و امیدوار بودیم که در دمو این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنیم که یک دمو مناسب برای نمایش قابلیت‌های اصلی ارائه دادیم و از حالا تا زمان عرضه روی پیرایش المان‌ها کار می‌کنیم.

منبع:par30games

تاریخ انتشار : 3/3/2023

  • Wo Long: Fallen Dynasty
  • Zhuque Armor
  • Baihu Armor

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...